somegirl.blogg.se

Stranden

Publicerad 2014-07-28 22:57:51 i Allmänt,

 
Idag blev en det en liten tur till stranden, men efter ett tag var vi tvugna att åka hem för det började blåsa så mycket så sanden bara piskade mot huden. I varje fall så vill jag bara slå ett slag för havet här, när det är sol och upp till 35 grader varmt i skuggan så MÅSTE man bara ha vatten nära sig. När havet är så underbart att man inte tvekar det minsta när man hoppar i för att det är precis så där lagom varmt men att det samtidigt kyler av när man hoppar i, det är nog det bästa som finns. Elvin och jag badade hur länge som helst igår i vågorna och man fryser inte. Alltså åh vad bra, jag hatar att frysa!
 
Imorgon blir det i alla fall upp tidigt fär att ta sig till vattenlandet så det är bäst att jag går och lägger mig snart, godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela