somegirl.blogg.se

Morgonpromenad

Publicerad 2014-07-25 11:54:49 i Allmänt,

I morse tog vi en morgonpromenad runt i området, man måste nästan gå på morgonen innan det blir alltför varmt ute plus att det var lite molnigt så det var perfekt väder. Var dock sjukt jäkla svettig när jag kom tillbaka ändå pga värmen men tänkt då mitt på dagen, det går inte. Nu passar jag på att blogga medans de andra är och badar, jag har precis duchat så jag pallar inte bli klorig, och sedan ska vi ta oss till köpcentrumet nära oss och förhoppningsvis shoppa lite. 
 
 
Jag var en snabb tur in i centumet igår för jag skulle försöka hitta en solhatt, ingen lycka än på den fronten. Den här bilden är i alla fall där i från, barnen lekte i fontänen. Haha åh, krävdes stor självkontroll för att inte själv springa in där och leka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela