somegirl.blogg.se

Morgonpromenad

Publicerad 2014-07-30 10:35:25 i Allmänt,

 
 
 
Bilder från i morse, sista bilden är klänningen jag köpe som jag hade på mig igår. 
 
Idag gick jag Jolie och mamma upp riktigt tidigt, 06.30 (!), för att ta en morgonpromenad på strandpromenaden. Riktigt skön temperatur på morgonen men frammåt 08.30 började det nästan bli lite för varmt för att röra på sig haha. 
 
Idag har vi väl inga speciella planer, kanske ligga vid poolen ett tag eller gå till stranden. Adrian och jag vill också åka bananbåt men vi får se hur det blir med den saken, vi har ju bara två dagar kvar här. Det skulle i alla fall vara kul om vi kunde göra det! Eller? Någon som har gjort det? Är det kul? Ikväll ska vi förmodligen in till Torrevieja för att knalla runt på stan och äta lite god middag, kanske tapas om vi hittar något sånt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela