somegirl.blogg.se

Igår, tivoli

Publicerad 2014-07-31 10:32:19 i Allmänt,

Igårkväll åkte vi in till stan för att äta middag men först gick vi en stund på marknaden och jag köpte mig äntligen en solhat! Näst sista dagen vi är här haha men bättre sent än aldrig. Sedan gick vi och åt världens godaste pizza, no kidding, för att sen dra vidare till ett litet tivoli dem hade där. Här kommer lite bilder från kvällen...
 
Den berömda pizzan
 
En sån här satt det precis bredvid oss när vi åt, snacka och ett bra sätt att få barnen distraherade så att dom inte har tid att äta haha. 
 
Lol, var bara tvungen att ta kort på det här
 
Oliver posar framför polisbilen och bestämde sig direkt när vi gick därifrån att han skulle bli polis när han blir stor, söt. 
 
Vi köpte ett sånt här, kommer inte på vad det heter men det är äpple i i alla fall, ni vet vad jag menar?
 
 
Oliver och jag åkte parisehjulet och herregud vad fort det gick! Det pirrade i magen när man åkte nerför
 
Elvin skrattade så han höll på att bajsa på sig när han åkte radiobilarna med oliver hahaha
 
Det var allt nu ska vi njuta av vår sista dag här, blir förmodligen en tur till stranden. Har dock jätteont i örat och är rädd att jag håller på att få öroninflammation, usch, hoppas inte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela