somegirl.blogg.se

Banana tree

Publicerad 2014-07-27 23:38:31 i Allmänt,

 
 
 
 
 
Så detta är alltså vad jag köpte för några dagar sen, nöjdnöjdnöjd. Speciellt med klänningen och skorna. men skorna ska jag lämna här i Spanien så jag slipper släpa med flera par skor varje gång jag åker hit. 
 
Idag var jag vid poolen en liten stund innan lunch, sen gick vi in och åt pannkakor och efter det hängde jag bara inne och läste min bok. Även om det är skönt med sol kan det bli för mycket ibland, man blir ju så jäkla trött av att va in solen en hel dag. Nu på kvällen var vi och åt på en resturang kallad Banana Tree, om ni undrade över rubriken. 
 
Imorgon åker vi kanske till ett vattenland, eller så blir det på tisdag. 
 
Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela