somegirl.blogg.se

STHLM

Publicerad 2014-08-05 22:21:54 i Allmänt,

Svarta jeans från Crocker // Blus från Vero Moda // Mysigaste koftan i världen från Bik Bok
 
Idag tog mamma och jag en tur in till den stora staden för lite kvalitetstid tillsammans. Först gick vi runt och shoppade ett tag, då hittade jag de svarta jeansen på bilden. Hoppas hoppas hoppas att dom håller formen och känns bra för jag pallar inte med ett till par byxor som blir slappa efter ett tag och som jag lite sådär halvgillar. Jag vill ha ett par byxor som jag HELGILLAR. Jag har letat efter ett svart par ett tag nu så än så länge är jag glad. Jaja, nog om dem. Efter shoppingrundan gick vi och käkade någon råkostsallad på något råkostställe haha, men skitgott var det! Dit ska jag definitivt tillbaka. Efter lunchen skulle mamma tiil kiropraktorn (heter det så?) och då gick jag runt och shoppade lite till, blusen och koftan. Sen gick vi och fikade det som ni ser på första bilden och till sist åkte vi till Tantolunden och badade. Verkligen jättefint badställe med både sandstrand, klippor, brygga, stooor gräsmatta (det ligger ju i en park) och hopptorn och grejer. Så dit ska jag dra med er kompisar nästa vecka bara så ni vet!
 
Har börjat kolla på en ny serie på Netflix, haha. Vet inte riktigt vad jag tycker om den än men ska ge den ett försök ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela