somegirl.blogg.se

Middag igår

Publicerad 2014-08-12 17:43:16 i Allmänt,

Igår träffade jag Mina fina på middag hemma hos Vera. Hon hade gjort Laxspett med grönsaker och svamp som vi grillade och en awesome sallad till, hur gott som helst. Vi hade mycket intressanta saker att prata om som hänt under tiden vi inte har setts. Trevligt.
 
Idag vaknade jag ganska sent, på eftermiddagen gick jag och tjejerna på promenad i spåret och ikväll ska Jossan och jag hem till Vera igen för att kolla på skräckfilm, The Purge heter den, jag har hört om den förut så jag tror den är bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela