somegirl.blogg.se

För mycket sol

Publicerad 2014-08-02 11:48:00 i Allmänt,

 
 Igår var det resa hem till Sverige igen och den biten finns det inte så mycket att berätta om. På kvällen däremot träffade jag de här snyggingarna igen, vi har ju verkligen inte haft mycket tid att träffas i sommar och snart åker Vera bort igen så det suger, men sista veckan typ innan skolan börjar tror jag att vi alla är hemma så då blir det till att kvalitetshänga som fan. Det var i alla fall kul att träffa dem igen, mina solstrålar. 
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra, det är fint väder och varmt ute så egentligen är det väl där man ska vara men helt ärligt är jag lite trött på solen efter de här veckorna i Spanien. Kan inte fatta att jag säger det men ja så är det, lite regn nu skulle vara mysigt haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela