somegirl.blogg.se

Ansiktsbehandling

Publicerad 2014-08-06 10:58:12 i Allmänt,

Mamma hade bokat in mig på ansiktsbehandling idag, lyxigt. Jag tänkte att det skulle bli lite skönt sådär, la mig ner för avkoppling, men fyfan vad hon misshandlade min hud haha. Misshandlade på ett bra sätt såklart, hon klämde och grejade och det var det min hud behövde. Nu ser jag dock inte klok ut, röd och en aning svullen i ansiktet men det kommer lägga sig efter ett tag. Tänkte följa med mamma och handla med det blir det ingenting av (man kan ju inte gå ut hur som helst haha), Borde kanske inte heller va i solen så mycket med ansiktet skulle jag gissa så jag tänkte lägga mig på verandan i skuggan och läsa eller något. 
 
Känner för att ta en promenad men det kanske inte är så smart då, men imorgon ska jag nog ta mig ut och gå jäääkligt snabbt. Jossan du och Charlie kanske vill följa med? Det är bra med sällskap!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2014-08-06 13:51:10

Ja vi följer gärna med på promenad 😋

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika - 16 - Stockholm

Min tanke med den här bloggen är att det ska vara ett sätt för mig att skriva av mig på där mina läsare också kan följa min vardag, mina tankar och mina upplevelser i livet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela